پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
کمپین دو روزه تخصصی آنلاین استراتژی های تامین مالی کسب و کارها

کمپین دو روزه تخصصی آنلاین استراتژی های تامین مالی کسب و کارها

- 1402/12/02

کمپین دو روزه تخصصی آنلاین استراتژی های تامین مالی کسب و کارها به همت شتاب‌دهنده فردوسی و با همکاری مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به میزبانی مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، کمپین دو روزه تخصصی آنلاین استراتژی‌های تامین مالی کسب و کارها به همت شتاب دهنده فردوسی و با همکاری مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به میزبانی مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار شد.

مازیار ناظران رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، در این باره گفت: با توجه به اینکه یکی از چالش‌های پیش روی کسب و کارهای فناور و نوآورانه همواره مسیرهای مختلف تامین مالی می باشد و بر اساس تقاضای  شرکت‌های فناور عضو این مرکز رشد ، برنامه ریزی های لازم با واحد آموزش پارک علم وفناوری خراسان در زمینه برگزاری کمپین مشاوره تخصصی در حوزه استراتژی‌های تامین مالی صورت گرفت و در نهایت با همکاری شتاب‌دهنده کسب و کار فردوسی و مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و به میزبانی مرکز رشد نیشابور،کمپین دو روزه تخصصی آنلاین استراتژی‌های تامین مالی کسب و کارها در تاریخ های 1و2 اسفندماه برگزار گردید.

وی افزود:روش‌های تامین مالی، امورمالی و مالیاتی، بازاریابی دیجیتال، امورحقوقی و قراردادها، بازاریابی و فروش، استراتژی توسعه کسب و کار، منابع انسانی و بیمه و تامین اجتماعی از سرفصل‌هایی بود که در این کمپین در قالب جلسات مشاوره تخصصی و بصورت رایگان برگزار گردید.

ناظران همچنین خاطر نشان کرد: وبینار آنلاین تامین مالی نوآوری با هدف تجاری سازی نیز با ارایه غلاملو، عضو هیئت مدیره شر‌کت سرمایه‌گذاری دانشگاه تهران و معاون توسعه صندوق تکنولوژی، از دیگر برنامه‌های ارائه شده در این کمپین دو روزه بود که با استقبال خوب شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برگزار شد.


دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.